maandag 30 juni 2014

Dag 15 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD

In mijn mail zat vandaag weer de uitnodiging om de blog van Marjolein van de EnergiekeVrouwenAcademie te lezen. Deze gaat over dankbaarheid en hoe je dat kunt trainen. Grappig genoeg merk ik al duidelijk het daar besproken effect door hier te bloggen over HAPPY voelen (in het kader van het initiatief kun je je 100 dagen achter elkaar HAPPY voelen?). Elke dag weer stel ik me nu die vraag veel vaker en directer. En dat helpt! Inmiddels is mijn spier al getraind en begint al te blinken als ik ga nadenken waarover ik vandaag (straks wanneer ik tijd heb) zal gaan bloggen. Ik besluit daarom om mijn blog door te linken naar die van EVA. Dit platform vind ik sowieso een aanrader met erg veel informatie en ook kooktips voor ontbijt, lunch, etc.
Yes, wat is het weer heerlijk om je dankbaar te voelen 

dankbaarheid oefenen voor je hormonen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten