maandag 23 juni 2014

Dag 8 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD

Mijn afspraak vanochtend was zo interessant dat ik niet goed op de tijd lette. Aan m'n rammelende maag merkte ik dat het inmiddels toch tegen lunchtijd moest lopen terwijl ik vanochtend niet ontbeten had. Hoog tijd om de afspraak af te ronden en op fiets weg te gaan. Omdat ik zo uitgelopen was was er weinig tijd voor lunch. En dan is het heerlijk om onderweg een goede visboer tegen te komen waar je heerlijke verse haringen kunt eten. Goed voor je omega 3 balans die in het Westerse dieet vaak teveel naar omega 6 doorslaat.
Terwijl ik zat t smullen van de haringen kreeg ik een belletje van de CV onderhoudsmonteur. Helemaal vergeten die zou russen twaalf en twee op de stoep staan. Hoe HAPPY was ik daarom dat mn buurvrouw direct belde om te laten weten dat zij de monteur wel even binnen liet en ik dus niet hoefde te haasten. Want haasten met een volle buik is zo niet fijn voor je spijsvertering. Als ik het echt druk heb sla ik daarom gewoon even het eten over. Dat haal ik daarna wel weer in als ik er echt van kan genieten. Eenmaal thuis gekomen maakte ik nog even het toetje: halve granaatappel, handjevol ongebrande cashewnoten en een banaan in stukjes. En met het kleine espressootje erna was ik weer klaar voor de volgende afspraak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten