maandag 16 juni 2014

Dag 1 100HAPPY dagen met FIT BY FOOD

Vandaag dag 1 vd 100HAPPY dagen. Gestimuleerd door dit leuke initiatief besluit ik de komende 100 dagen een blog te gaan schrijven. Ik ga de komende 100 dagen namelijk onderweg naar m'n toekomst als ondernemer! Zooo spannend! Beetje eng ook wel. Nu zit ik in de bus naar Den Haag om me in te schrijven in het KvK register als zelfstandig ondernemer. Dat is al iets om erg HAPPY van te worden. Ik werd vanochtend ook al erg blij van m'n FIT BY FOOD BREAKFAST 

Recept Fit by Food Breakfast
Ik had er twee minuten voor nodig: 2 bio eitjes klutsen en in 1el kokosolie omeletje bakken. Gas uit. Kerstomaatjes, dunne halve ringen rode ui en bladpeterselie erop. Voorzichtig dichtklappen en op je ontbijtbordje schuiven bestrooien met peper zout mix en sesamzaadjes! Smullen maar en visualiseer dat vandaag een mooie HAPPY dag wordt! Liefs Pien



























Geen opmerkingen:

Een reactie posten