zondag 29 juni 2014

Dag 14 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD


Toen ik vanochtend wakker werd dacht ik YES vandaag VRIJ! Wat een heerlijkheid. Geen studie, geen verplichtingen, even gewoon lekker relaxen en doen waar je op dat moment zin in hebt. Het werd dus een lome brunch met lange gesprekken met m'n lief. We hadden de laatste tijd even weinig tijd kunnen vrijmaken voor een goed gesprek. Een goed gesprek: daar kan ik ook al zo HAPPY van worden! 
Om 13uur stond ik onder de douche toen mijn jongste kwam melden dat een vriend voor de deur stond om mijn mobieltje te repareren. Yay! Die komt straks rond vijven weer terug met een glashelder schermpje (hoop ik) en gaan we met zijn allen naar Nederland-Mexico kijken. Dus vandaag een recept om de oranje koorts extra aan te wakkeren. ORANJE-KOORTS-KOST dus!


Met biologische geraspte wortels, schijven sinaasappels (beetje ruim schillen want het bittere wit is goed voor je, komkommer, granaatappelpitten in een vinaigrette van zelfgemaakte mayonaise, versgeperste sinaasappel, geraspte sinaasappelschil, venkelzaad, sesamzaden, verse peper uit de molen en Himalaya zout.
Daarmee voeden we ons lieve lijf en gaan we de strijd aan met de Mexicaanse bonenprut... ;-))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten