zondag 22 juni 2014

Dag 4 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD: Voeding voor later!

Vanochtend was weer ik vroeg op weg naar Numansdorp waar ik mijn opleiding klinische Psycho Neuro Immunologie volg (excuus voor deze mond vol) Het nieuws op de radio vertelde me dat er volgend jaar een pensioenfonds voor zelfstandigen wordt opgericht. Daar word ik toch wel HAPPY van. Ik heb namelijk de afgelopen twee jaar in mezelf geïnvesteerd met veel opleidingen, symposia, stapels boeken, etc etc. Een totale carrière switch kost veel geld. En dus is voor mij een pensioengat onvermijdelijk. Nu ik als zelfstandige door het leven ga (en dat nieuw is voor mij) is het feit als je ook voor de toekomst wat extra voeding hebt met een zelfstandigen pensioen geruststellend. Ja en over voeding voor later gesproken: als 50 plusser moet je extra goed voor jezelf zorgen. Ik kan iedereen daarom behalve bio voeding ook een goed dagelijkse multi voor senioren aanraden. We hebben nou eenmaal iets meer salvestrolen en iets andere vitaminen en mineralen nodig. Vitamine D en omega3 en magnesium moet eigenlijk ook gewoon dagelijks op je menu staan. Vandaag geen foto van lekker eten, excuus. Ik maak het binnenkort weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten