donderdag 3 juli 2014

Dag 18 vd 100HAPPY dagen FIT BY FOOD

Om mijn lijf goed op te starten heb ik een tijdje een gewoonte die me erg goed bevalt. Ik drink een halve liter gefilterd water met daarin een uitgeperste limoen of citroen. 
In de winter drink dit met gekookt water en citroen in kleine slokjes. Nu in de zomer vind ik water op kamertemperatuur met een limone lekkerder. Het is een goede start om 's ochtends flink te drinken en al je afvalstoffen kwijt te raken. Je lever vindt dat erg prettig. Naast dit zomerse limoendrankje drink ook nog meer water en flink wat kruidenthee. Yogi heeft heerlijke waarmee je lekker kunt variĆ«ren. Daarna ga ik douchen en ik ontbijt pas wanneer ik echt honger krijg. Meestal zo rond een uur of elf. 
Ik heb twee dagen geleden veel over detoxen en jezelf reinigen geleerd van MD Anna van Kruyswijk. Ik ben enorm geboeid geraakt en zeker van plan binnenkort een DetoxKuur voor mezelf in te plannen en zo te ervaren wat dit met je doet. Als je elke ochtend start met het citroen- of limoenwaterritueel dan ben je in ieder geval goed op weg!


PS het flesje op de foto is van een mooi waterflesje dat ik bewaard heb en nu dagelijks zelf vul met gefilterd water en limoensap. En ik heb het daarna ook zelf leeggedronken 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten